Pjotr

Mijn naam is Pjotr.
Ik woon bij mijn ouders in Rotterdam.
Mijn zus, Marit, woont in Utrecht.
Ik werk drie dagen in de week bij Pameijer in het bedrijfsrestaurant.
Mijn taken zijn bijvoorbeeld broodjes maken, soep maken, koffie en thee rondbrengen en op vrijdag sta ik in de warme keuken en doe ik de kassa. Ik vind het hartstikke leuk werk.
Om een beetje fit te blijven doe ik aan fitness en badminton. Helaas is de badminton gestopt en zijn we op zoek naar een andere vereniging.
De muziek van Adele, van Caro Emerald en van Katy Perry vind ik goed. Ook de nummers die mijn moeder zingt met haar popkoor, PuurZang-enzo vind ik goed.
Ook het nummer Boedapest van George Ezra vind ik goed.
Een paar keer per jaar ga ik zeilen met de Moeke Zorn. Dat is een klipper-aak. Een groot zeilschip met twee masten. Het liefst zit ik dan bij het roer, ook als het regent.
Ik ben net op scoutingkamp geweest. We hebben in een tent geslapen en heel veel spelletjes gedaan. Daar hou ik van.
Dat was het.
Groetjes Pjotr.