Druk? Niet zwichten! Tijd voor nieuwe berichten

Er is zoveel gebeurt de laatste periode dat het plaatsen van nieuwe berichten op de website even in het slob is geraakt. Absoluut tijd voor een update dus!
Mocht het u ontgaan zijn: ons gebouw is opgeleverd! Jippieeeeeee! πŸŽ‰πŸŽ‰
Ja, echt – we zijn er heeeeeeel erg blij mee. Want wat is het mooi geworden, we zijn zo trots als een pauw……..😍😍

Op 1 en 2 augustus hebben onze jongeren de huurovereenkomst met Woonpartners Midden-Holland getekend en kregen ze de sleutel van hun nieuwe appartement overhandigd. Een onvergetelijk moment wat we met alle ouders/verzorgers en bewoners op 2 augustus einde van de middag gevierd hebben. En regen 🌧 of geen regen, gevierd moest er worden. Onder ons grote balkon op de 1e verdieping en onder 2 partytenten konden we aardig uit de regen blijven.

Gebak 🍰, drankjes πŸΊπŸ·πŸ§ƒ, ja zelfs pannenkoeken waren geregeld voor dit feest. Pannenkoek2Go was aanwezig (gesponsord door onze zorgverlener ASVZ) en heeft een flink aantal pannenkoeken staan maken. Hartig of zoet, allemaal mogelijk als je met 4 pannen tegelijk kunt bakken.

En als klap op de vuurpijl ✨ ondertekenden alle bewoners een overeenkomst met onze Stichting en mocht iedereen de gemeenschappelijke ruimtes zien die door de dames van onze inrichtingscommissie voorzien zijn bijzonder fraai meubilair.

Doelstelling bij het inrichten van de gemeenschappelijke ruimtes was om een huiselijke sfeer te creeren. Geen steriele zorginstelling, maar een plek die gezellig aandoet en waar je op je gemak met elkaar kunt vertoeven. Nou, dat is echt uitstekend gelukt met de meer dan deskundige hulp van initiatiefondersteuner en interieurinrichter Ralph Voet. Applaus voor onze dames van de inrichtingscommissie en voor Ralph Voet! πŸ‘πŸ‘

Goed, er valt zoveel te vertellen, laten we maar overgaan tot de foto’s. Er wordt wel gezegd dat afbeeldingen meer zeggen dan 1000 woorden, dus oordeelt u zelf aan de hand van de foto’s hieronder.