Wees geen chagrijn en trotseer die zadelpijn!

Ik heb bij de gedachte alleen al zadelpijn, maar gelukkig geldt dat niet voor iedereen! Als zelfs de zoons van Elly en Stef zeggen dat ze mee willen doen met de fietstocht om geld in te zamelen voor het ouderinitiatief, dan ga je je toch wat schuldig voelen.
Misschien is dat wel de bedoeling, een soort hefboomwerking om je van gedachten te doen wijzigen.

Maar gelukkig zijn er een boel fanatiekelingen die hun hand niet om lijken te draaien voor een flinke fietstocht van 15, 30, 60 of zelfs 80 kilometer! En al deze bewonderenswaardige deelnemers gingen zaterdag 30 juni van start voor deze fietstocht ter tochten – om ons ouderinitiatief te steunen.

Ik zeg: respect!

En natuurlijk heeft iedereen de tocht uitgereden (toch?). Het totale bedrag van de fietstocht is op dit moment nog niet bekend, maar zodra we het bedrag weten wordt dit artikel bijgewerkt en publiceren we het bedrag.

En nu maar hopen dat we meer bij elkaar hebben gefietst als in 2017 (Euro 1036,00!).

Fingers crossed!
Update 12-07-2018: Yes! We did it!! #proud #ThanksAndré
Op 9 juli mocht onze penningmeester André de cheque van de Rabobank in ontvangst nemen. Van de 100 verenigingen/stichtingen die zich aan de fietstocht hebben deelgenomen zijn wij op de 4e plaats geeindigd (vorig jaar 11e plaats)! Ik zeg: hulde!! Dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt!
En dan natuurlijk de opbrengst: een superopbrengst van Euro 2002,00!!!!
Dat gaat richting een verdubbeling mensen – wat een mooi resultaat en uitstekende prestatie!
De cheque van de Rabobank was Euro 1030,00 (vorig jaar Euro 670,00) en Euro 972,00 is binnengehaald dmv donaties en sponsoringen.

Een speciaal bedankje voor André Pronk is zeker op z’n plek! André zet zich geheel belangenloos al jaren in voor onze stichting en is de initiator van deelname aan de Rabobank fietstocht.

André bedankt, je bent een topper!!
(leus: André bedankt, André bedankt, André, André, André bedankt!! 🙂 )

Op naar 2019, gaan we de top 3 binnenfietsen?? Laten we er zeker voor gaan!!

Hieronder enkele foto’s van fanatieke fietsers – duidelijk dat er echt wordt afgezien 😉