Afscheid en Corona-tijd

Wat in het vat zit…….

Per 21 februari 2020 is André Pronk formeel gestopt als penningmeester van onze stichting. Hij heeft zich sinds de oprichting in 2013 met veel enthousiasme en doorzettingsvermogen ingezet voor de realisatie van het prachtige wooninitiatief aan de Middelweg in Moordrecht.

Tijdens de laatste ouderbijeenkomst is hier door de ouders natuurlijk bij stilgestaan. Het applaus was oorverdovend en er werd aangekondigd dat er nog een formeel afscheidsmoment zou gaan plaatsvinden; een datum was ook al geprikt: 28 maart! Helaas werden de voorbereidingen voor dit afscheidsfeestje in de war gebracht door de corona-uitbraak. De plannen moesten dus de ijskast in.

Maar: wat in het vat zit, verzuurt niet! Dus zullen we André op een gepaste manier gaan uitzwaaien, zodra de omstandigheden dit toelaten. Vanzelfsprekend volgt er ook dan weer een verslagje op de website.

We hopen dat André inmiddels een beetje gewend is geraakt aan zijn nieuwe leven, zonder het vele werk dat hij in de afgelopen jaren voor de stichting heeft verricht, en zien hem binnenkort graag weer eens langskomen!