Hoogste punt bereiken en appartementen kijken

Het gebouw lijkt uit de grond te schieten! Ongeveer 6 maanden geleden werd feestelijk de eerste paal geslagen en vandaag – 31 januari 2019 – is er al een volledig pand verrezen. En het hoogste punt werd bereikt: pannenbier! En ook dat moet natuurlijk feestelijk gevierd worden.

Ach wat wordt het allemaal met een sneltreinvaart konkreet zeg…… Menig moeder (en vader) zal het wel heel snel vinden gaan. Want straks is het zover: zoon of dochter gaat (begeleid) zelfstandig wonen!  Hier is jaren naartoe gewerkt, maar als het straks zover is dan is het toch wel erg moeilijk. Rationeel weet je dat het een enorme stap voorwaards is, emotioneel is het moeilijk……

Maar zover is het nog niet! Vandaag kon er op de bouw gekeken worden naar de vorderingen. Op de benedenverdieping was er toegang tot de appartementen waarbij een goede indruk verkregen kon worden mbt opppervlakte en indeling. Nu krijgt het appartement ook echt een gezicht: woongedeelte, slaapkamer, badkamer, raampartij – heel gaaf!

Iedereen wel even een bouwhelm op natuurlijk, want het is en blijft een bouwplaats met veiligheidsvoorschriften.

Na korte toespraken van projectontwikkelaar, woningbouwvereniging en wethouder mocht iedereen rondlopen en was er gelegenheid tot het stellen van vragen. En zelfs aan de inwendige mens was gedacht: broodjes, soep, koffie, thee – het was uitstekend verzorgd.

Aan iedereen die dit mogelijk gemaakt heeft: hartelijk dank! Het was een zeer geslaagde bijeenkomst waarbij dromen al flink werkelijkheid aan het worden zijn…..

Kijk ook HIER voor het artikel in Gouwe IJssel Nieuws.

Er zijn tijdens deze feestelijke gelegenheid vele foto’s gemaakt door fotograaf Oscar van der Wijk in opdracht van Woonpartners Midden-Holland.
Deze foto’s zijn apart HIER in willekeurige volgorde in onze fotogalerij te bezichtigen.