Doe het uit hartstocht: vrijwilligers gezocht!

Voor onze stichting zijn we op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om onze jongeren met een beperking te begeleiden en leuke dingen met ze te doen.
Want echt, je krijgt er zoveel voor terug, het wordt zo enorm gewaardeerd door zowel bewoners als ook door het zorgteam op locatie.

We beschikken over een schitterend wooncomplex waar op de 2e verdieping een ruimte is ‘omgetoverd’ tot sportruimte waar onze jongeren op enkele eenvoudige toestellen wat recreatief met sport bezig kunnen zijn.

De is een beperkt aantal toestellen aanwezig, namelijk een cross-trainer, enkele steps en een hometrainer.
Maar dit zou natuurlijk uitgebreid kunnen worden als er voldoende animo is en we een stukje begeleiding kunnen bieden. Daarom zijn we op zoek naar sportbegeleiding voor onze bewoners.

Voor meer informatie over sportbegeleiding, klik HIER.

Naast vrijwilligers voor sportbegeleiding zijn we ook op zoek naar vrijwilligers met een hond die het leuk vinden om samen met 1 van onze bewoners de hond uit te laten en een stuk te wandelen.
Die hond uitlaten moet toch gebeuren en als je dat nou met z’n tweeën kunt doen is het direct een stuk leuker toch?

Voor meer informatie over het uitlaten van de hond, klik HIER.

En aarzel nou niet, maar doe het gewoon – je krijgt er echt veel voor terug!