Niet zo onverschillig, doe het vrijwillig!

Voor ons schitterende, gezellige en zeer mooie ouderinitiatief zijn we op zoek naar vrijwilligers! Mensen die het leuk vinden om iets te doen voor en met onze bewoners met een beperking. Onze 19 bewoners vinden het bijvoorbeeld supergaaf om een fietstochtje te kunnen maken met iemand, of – als iemand daarover beschikt – een paard te verzorgen. Maar lekker wandelen wordt ook leuk gevonden. Of misschien wel iets heel anders, iets waar wij nog niet aan gedacht hebben. Wie weet….

Dus zijn we op zoek naar ‘maatjes‘; vrijwilligers die het leuk vinden dit te doen en wandelmaatje, fietsmaatje, zwemmaatje, kringloopmaatje of ‘gewoon’ maatje willen worden.

Houd je zelf van wandelen, fietsen, heb je een paard of weet je gewoon iets heel anders wat leuk is om te doen en vind je het leuk om jouw enthousiasme te delen met (1 of enkele van) onze bewoner(s), aarzel dan niet en neem contact met onze begeleiders op!

Meer informatie is terug te vinden in de bijgevoegde Maatjes-documenten en is eveneens terug te vinden op https://inwonersvoorelkaar.nl/vacaturebank.html

En zeg nou zelf, wat is er leuker dan iets wat jij leuk vindt delen met een ander, delen gaat nooit vervelen! En je krijgt er zoveel voor terug……