Klein fortuin vergaren om voor een duo-fiets te sparen!

Enthousiaste spaaractie voor een Duo-fiets!

Tijdens de corona-lockdown mochten we een Duo-fiets lenen van De Kroon (onze buren in Moordrecht). Hilariteit alom en de bewoners vonden het prachtig om hier een ritje mee te kunnen maken.

Vanwege dit succes ontstond bij het zorgteam het idee om te gaan sparen voor een eigen Duo-fiets. Zo’n fiets kost circa € 5.000, maar er werd enthousiast gestart met het inzamelen van geld. De opbrengst van de vogelhuisjes werd in deze spaarpot gestopt en de Albert Heijn in Moordrecht werd overgehaald om versneld een bonnenactie te doen. Toen een ouder hiervan hoorde, heeft ze een heel behoorlijk spaarbedrag voor haar dochters eigen fiets aan de Stichting gedoneerd, omdat het voor haar leuker is om een Duo-fiets te gebruiken. Ook andere mensen hebben een bedrag voor deze actie gedoneerd en er is al nagedacht over een passende plek om de fiets te kunnen stallen.

Dit alles betekent dat we al ruim over de helft van het doelbedrag zijn. Afhankelijk van het succes van de spaaracties en toekomstige donaties zullen we de fiets naar verwachting binnen afzienbare tijd kunnen aanschaffen. Zodra het totaalbedrag bij elkaar gespaard is, zullen we jullie verder op de hoogte brengen.

Ennuh, niets moet, maar wat natuurlijk mag is ook een bijdrage leveren aan deze spaaractie voor de duo-fiets. En dat kan heel simpel: klik op deze

knop en met een paar simpele klikken is het geregeld! Alle bewoners, begeleiders en ouders zijn blij met iedere donatie. En al helemaal geweldig als u een berichtje bij de donatie achterlaat dat het de duo-fiets betreft.

We willen in ieder geval nu al de kanjers van het zorgteam en alle gulle gevers bedanken. De bewoners zullen hier zonder twijfel veel plezier aan gaan beleven!