WE KUNNEN GAAN BOUWEN!!!!

Dinsdag 20 Juni 2017 is een gedenkwaardige dag geworden voor ons ouderinitiatief…..
Nadat er eerder al maar liefst DRIE vergaderingen van de raadscommissie Infra voor nodig waren om hoor- en wederhoor te plegen, de uitwerking en gevolgen van het plan goed door te spreken enz. enz. werden maandagavond 19 juni 2017 de plannen voor de bouw van het pand ter goedkeuring voorgelegd aan de voltallige gemeenteraad.

In het bijzijn van o.a. de initiatiefnemers van het eerste uur, Elly en Stef Hoogeveen en nog een aantal ouders van toekomstige bewoners, werd het voorstel tot de bouw UNANIEM door de gemeenteraad aangenomen !

…….WE KUNNEN GAAN BOUWEN !!!!!!…….

Er zullen ongetwijfeld nog wat hobbels op onze weg liggen maar deze stap kunnen we rustig als een grote mijlpaal presenteren…..we zijn er ontzettend blij mee, een prima moment om de zomer mee in te gaan !
De verdere ontwikkelingen houden we natuurlijk op deze pagina voor jullie bij…..
Bezoek ev. ook eens onze Facebook pagina HIER.

Met de recente goedkeuring door de gemeenteraad van de bouwplannen gaat dan binnenkort ook de verkoop starten van diverse appartementen en 1-gezinswoningen in Moordrecht. Zie voor verdere info: http://thuisinmoordrecht.nl/

En alvast voor een ieder……fijne vakantie !!!